19/12 2009

Heej :)

Förlåt för dålig uppdatering under dagen! Men jag har inte haft tid att blogga eller sitta vid datorn, för vi har fixat hela dagen! Jag vaknade ganska sent på morgonen... som vanligt. När jag hade ätit frukost (alla andra hade redan ätit när jag vaknade) så åkte vi till haninge centrum för jag behövde nya underkläder så det köpte vi och så köpte vi en klänning till Tilde som hon ska ha på julafton. På vägen hem åkte vi till Ica Maxi och handlade lite mat och så . När vi kom hem så fixade jag och mamma Tildes soffa, vi satte på ben på den, och vi klädde den i samma styg som min soffa. Vitt och luddigt. Det blev verkligen jätte fint! Efter maten satte jag och Tilde upp affischer *Stavning* som var en världskarta i Tildes rum. vi satte också upp en i mammas sov valkov men det var mer en tavla. Sedan så har jag även klippt Barbies nos, eller inte klippt jag använde ju rakapparat. 
 
I morgon ska vi fortsätta fixa. Vi ska bland annat sätta upp en spegel i mitt rum och vi ska kanske köpa en nytt badrums skåp i badrummet. Jag och mamma har kollat lite grannn på olika badrums skåp nu i kväll och har hittat några vi gillar så vi ska ringa i morgon och se om vi kan köpa någon kanske.

Just nu sitter jag i soffan och skriver i bloggen, men samtidigt ser jag på tv. (MTV)  Snart ska vi gå och lägga oss även fast klockan inte är så mycket, för vi ska fixa en del i morgon det är mycket som ska fixas här hos oss. Haha.  Men först ska jag logga in på facebook och kola lite bloggar och se klart mitt program på tv:n.

Kisse's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0