ÄLSKAR!

Heej :)

Jag sa ju innan att jag inte viste vad jag önska mej i julklapp men nu har jag hittat en Väska som jag blev helt förälskad i! Asså guud va jag älskar den! Nu har jag tre grejor på min "önskelista" inför jul. Jag önskar mej hårförlägning efter som att jag inte kan "spara" mitt hår så långt eftersom att jag har så tunt hår. Så önskar jag mej ett Cupcake halsband som jag visade förut och den här underbara väskan! Jag älskar gulliga saker! Eller jag tycker iallafall att dom är gulliga. Gulliga saker enligt mej är rosetter, cupcakes och sånt där, ni vet vad jag menar! Men  här kommer bilder på dom grejorna.
(Fast inte hårförlägningen för det finns ingen bild på)
Kisse's

 JAG ÄLSKAR DEN VERKLIGEN!!!!!

JÄTTE GULLIGT HALSBAND ENLIGT MEJ!

 Mina söta små läppbalsam (Har fyra stycken :P )


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag hade nog ätit upp läppbalsamen ;) Hoppas allt är bra och att du haft en bra helg?:)

2009-12-06 @ 11:28:12
URL: http://jennza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0