Bra dag

Heej :)

Idag har varit en bra dag. I skolan hade vi pyssel dag och jag gjorde två hjärtan som man ska hänga i granen. Men det var sån snöstorm att inte bussarna körde! Alla fick typ panik! För det är många som bor på värmdö och man kna inte direkt gå hem! Men jag Mika Alice och Rasmus gick till Donken för att äta. Jag o Rasmus skulle dela på ett Happy Meal, men jag var inte hungrig så han fick allt. Haha. När vi hade suttit där en stund gick vi till Sickla och kollade runt lite grann. Sen så gick vi till tåget för att se om det körde. Men den skulle inte komma på en jätte lång stund så vi hade lite snöbolls krig på perrongen. Men jag kastade inte för jag var så kall, men jag fick ju ändå as mycket snö på mej! Men vi åkte i alla fall till slussen och så åkte jag Alice och Mika hem till Alice. Vi sjöng lite och så åt vi middag där. Sen kom pappa och hämtade mej och nu är jag hemma.

Kisse's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0