Bra dag

Heej :)

Idag har varit en bra dag. I skolan gjorde jag nästan hela stegtest 16 i matte och gjorde spanska läsförståelse på steg 10. Efter skolan åkte jag Emma och Julia hem till Julia. Jag vet egetligen inte riktigt va vi gjorde. Vi gjorde nog lite allt möjligt. Emma och Julia hade bakat jätte goda choklad rutor. Mums. Sen  gjorde vi ravioli, men det vartt lite sådär, det kokade över flera gånger så vi fick byta kastrull. Haha. Sen när vi skulle gå till bussen gick vi över golfbanan. Det var as läskigt! Haha, alla var typ rädda så vi kopplade ihop oss och tog med oss Julias "Vakthund" Donna.
Sen nu senare på kvällen har det ju inte alls varit bra.... Men det behöver vi u inte ta upp i bloggen. Men nu ska jag göra mej i ordning och gå och lägga mej. I morgon fyller Barbie ett år! Asså va tiden går fort! Men hon är inte färdig vuxen förens vid midsommar. Så på morgonen ska vi fira Barbie lite, och så ska hon få extra god frukost! Sen efter ska jag åka hem till Alice och Mika kommer också att vara där och så ska vi göra Kostcirkeln uppfiften. Det är ju studie dag, det ska bli såå skönt!

Natti natti.. Kisse's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0