Dagen med Mika

Heej :)

Idag har jag varit med Mika som sagt. Vi har haft kul. Först var vi i forum, och jag shoppade en del, Mika också. Vi åt lunch på Burger King, jag tog en mellan pommes frittes, men Mika bjöd mej lite på sin hamburgare. När vi kom hem gick vi en lång promenad med Barbie. Hon tyckte som vanligt att det var väldigt kul att gå ut och leka. När vi kom in så gick vi direkt till Pizzan. Vi delade på en salami pizza, men jag petade bort salamin för jag äter inte gris. Det är så synd om dom stackars grisarna som blir så illa skötta. När vi hade ätit gick vi hem och satt oss vid datan. Nu ska jag hjälpa Mika att göra en ny header. (www.mikaceimertz.blogg.se)



Kommentarer
Postat av: norea

Nice ^^ Vilken förening XD

2009-12-29 @ 23:26:51
URL: http://noreal.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Sv: Tack så mycket! ^^

2009-12-30 @ 00:23:48
URL: http://fantasygalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0