Dagen ;)

Heej :)

Dagen har varit bra! Jag har redovisat matte steg 17 så det var bra. På morgonen fick vi kladdkaka av våran handledare. Det var gott, men jag orkade inte hela min bit även fast jag tog minst av alla. Haha. Linda (min handledare) hade varit i brasilien i två månader och hon tog med sig ett lycko band till alla. Va snällt av henne! Det står något på portugisiska på dom men jag kommer inte ihåg vad et stog. Min e rosa. (Jag älskar ju rosa!) Man knöt den två var runt handleden och önskade sig tre önskningar. Först knöt man en knut och önskade en sak, sedan knöt man den andra och önskade en annan sak och sedan knöt man den en tredje gång och önskade sig en gång till.

Nu är det äntligen helg! Jag hinner tyvärr inte skriva så mycket, för jag ska åka och klippa mej nu! Asså jag vet inte hur jag ska klippa, får typ panik! Man vill ju vara fin i håret! Eller hur? Innan jag går måste jag bara säga en sak! Det snöar! Och det smälter inte! Asså va glad jag är! Äntligen lite snö, så att det mäsrks att det är december! Senare ikväll ska jag se New Moon igen! Haha, jag såg ju den förut med Ida, Antonia och Maggie, men nu sk ajag se den igen med Pappa och lillasyseter! Det är nog den bästa filmen jag har sett, ska göpa den sen när dom kommer ut på DVD. Men det är ju extra kul på bio, så jag ville se den igen! Haha. Men nu måste jag verkligen gå om jag ska hinna klippa mej!

Kisse's


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0