Frågestund avslutad!




Nu är frågestunden avslutat! Här kommer alla frågor och svar!

1: Tycker du att jag (Alice) är jobbig? Svar: Nej, jag tycker inte att du är jobbig! Tvärt om!
 
2: Gillar du någon i KS? Svar: Nej, det gör jag inte. Jag gillar inte någon överhuvudtaget just nu.

3:
Blev du missnöjd med Barbie för du trodde att hon skulle vara sötare? Svar: Nej, jag tyckte att hon var helt perfekt! Hon var till och med sötare än vad jag hade tänkt mej!

4:
Skulle du vilja vara med mig(Alice) , julia och emma oftare? Svar: Vi är ju redan tillsammans ganska mycket! Men Ja det vill jag väll.

5:
Är det någon av oss tjejer i skolan som du tycker e falsk? Svar: En tjej.

6:
Varför tycker du att du är tjock? Svar: För att jag väger som en elefant, och är fet.

7:
Varför ritar du så bra? Svar: Tack för att ni tycker att jag ritar bra! Jag tror nog att det är för att jag har tränat.

8:
Varför är du så snäll? Svar: Eh, jag vet inte. JAg är bara mej själv.

9:
Har du någonsin smakat öl? Svar: Nej, det tror jag nog inte att jag har! Öl luktar jätte äckligt!

10: .
hur många läsare har du den 13/12 (idag)? Svar: Idag har det ju inte gått så många timmar (klockan är 12.02) men hitills så har jag 35 sidvisningar och 12 nya besökare.

11: 
Har du gillat nån i ks? Isånnafall vem?? Svar: Gillat men inte varit kär. (Hemligt vem det var)

12:
Har du någonsin blivit så rädd att du kissat på dig? Svar: Haha, nej det har jag inte.

13:
Vilken är din vaforit rätt? Svar: Jag har inte någon favort rätt direkt, jag gillar olika grejer. Pasta är gott.haha.

14: .
Har du någonsin snattat eller tagit någonting? Svar: Nej, det skulle jag aldrig göra!

15: Vem betyder mest av allt för dig? Svar: Jag vet inte... (Min hund kanske! Haha)

16: Vem tkr du att du kan lita på till 100% som du kan säga allt till? Svar: Det finns flera som jag kan lita på 100%.

17: Hur mycket får du i måndadspeng? Svar: Jag får 300 kronor. Men när vi har fixat mitt bankkort kommer jag nog att få en stor del av barnbidraget.

18: Hur går det i skolan? Svar: Det går super!

19: Hur Mår du just nu? Svar: Jag mår bra. Jag är bara lite hungrig. Haha.

20: Hur många gånger har du eldat?? Svar: Eldat?

21: Har du rökt någon gång? Svar: Neej!!! Jag tänker aldrig göra det heller!

22: Varför är du snäll och inte dum? Svar: Varför skulle jag vara dum? Det är väll onödigt?

23: Är du stökig i skolan? Svar: Nej, det är jag inte.

24: Har du skolkat någon gång? Svar: Nej, det har jag inte.

25: Hur många killar har du varit tillsammans med? Svar: Jag har inte varit tillsammans med någon på väldigt länge och jag tycker inte att man kan räkna med dom man var ihop med i 2:an. 

26:
Har du strulat ? Svar: Nopp.

27: Vem har du känt längst i skolan? Svar: Ida, Johanna L, Nelina och Sara R.
 
28: Är du allerkisk mot något? Svar: Jag tål inte laktos (Mjölk)

29: Vet du en hemlighet om mig (Maja N)? Svar: Neej?

30: Vad är det pinsammaste du har gjort? Svar: En gång när det var väldigt trångt på bussen så satt jag Elvira och Johanna (där barnvagnarna står) på ett lite större säte som var platt. Jag satt i mitten och Elvira satt längst in och Johanna satt ytterst.  Det kom en stor kurva och Elvira som satt längst in tröck på mej ganska mycket (Jag tröck alltså automatiskt på Johanna) så Johanna trillade ner på det blöta bussgolvet och när johanna trillade trillade jag med! Haha, alla kollade på oss hela vägen hem.

31: Vad är det läskigaste som hat hänt dig? Svar: Det läskigaste som har hänt mej var när jag bröt armen! Då var nog alla rädda.

Hoppas att alla blev nöjda med mina svar! Om ni vill ha en ny frågestund någon gång är det bara att säga det. Jag älskar att få komentarer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0