Förlåt

Heej :)

Förlåt för dålig uppdatering över dagen. Men jag har inte haft tid. I skolan var allt som vanligt förutom att det var lucia! Dom sjöng verkligen jätte bra! Efter skolan åkte jag och Johanna till sickla. Först gick vi till donken och köpte varsin pommes frites och delade på en glass med choklad sås. Sen så handlade jag klart mina julklappar. När vi kom hem till mej gick vi ut med Barbie och kastade boll med henne ute i snön. Sen så gick vi in och gjorde nog inget speciellt. När Johanna hade gått så åkte jag och mamma och lämmnade Tilde i Nacka Kyrka för att hon skulle ha fiol konsert där. Så jag och mamma åkte först till Forum och sen åkte vi tillbaka till Tildes konsert när den började. (I forum köpte jag en julklapp till Tilde) Tilde var jätte duktig på fiolen. *stolt* Sen nu när vi kom hem har jag slagit in alla komoisars julklappar som jag ska ge till dom i morgon!

Kisse's Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0