God morgon!

Idag tänkte jag göra en liten morgon blogg! I dag så börjar jag ju som sagt klockan halv nio i stället för nio. Men det är för att vi har lucia nu på morgonen. Men jag slutar halv två i stället för klockan tre. Så det är ju rätt så bra ändå. Klockan är 07.25 så jag måste nog gå snart. Det har snöat i natt! Så det är ett vitt snö täcke över allt. Det är kul tycker jag, vi får bara hoppas att den inte smälter (eller att vi i alla fall får ha snö på julen).  Nu måste jag gå och borsta tänderna. hihi. Men vi ses efetr skolan!


Kisse's

Kommentarer
Postat av: Fanni<33

Fråge-stund på min blogg :D



kolla gärna in och skriv några frågor jag svarar på de mesta ! :D



puss puss <3

2009-12-14 @ 19:06:09
URL: http://alltidfanni.blogg.se/
Postat av: Fanni<33

Fråge-stund på min blogg :D



kolla gärna in och skriv några frågor ;)

pöss pöss <3

2009-12-14 @ 19:11:49
URL: http://alltidfanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0