God natt

Heej :)

Nu är jag entligen klar med min hemstudiedag uppgiften! Asså, nu har jag skrivit jätte mycket så jag hoppas verkligen tt jag får MVG. Nu ska jag gå och tvätta bort sminket, borsta tänderna och byta om. Innan jag kommer vara klar kommer klockan säkert ha hunnit bli halv tolv. Jag kommer vara jätte trött i morgon bitti. Men som tur är har jag idrott och har sov morgon till klockan nio. Men nu måste jag gå.

Jag vill bara säga grattis till Barbie (min hund) för att hon fyller ett år idag! Tänk så stor hon har blivit? ;)

God natt!

Kisse's
 Se så liten hon var!!!! Nu är hon stoor! :) Älskar dej sötnosen!

Kommentarer
Postat av: maja :D

naaaw vad söööt hund <3

2009-12-09 @ 15:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0