God natt

Nu ska jag sova! Ikväll är jag väldigt glad för min statestik har gått upp! Så idag har jag haft ca 50 unika besökare och 145 sidvisningar. Det är mitt rekord! Så jag är väldigt nöjd. Men det hände något så nu ser jag inte längre. Det står statestiken över den 27/12 men sen hoppar den över den 28:e och går direkt till den 29:e. Och jag vill kunna se, för det var den bästa statestiken jag någonsin haft.. Är det någon som vet hur man fixar till det igen? Om inte så får jag väl bara acceptera det.
Men nu måste jag sova för jag får tydligen inte sov morgon i morgon ändå. Jag måste upp klockan tio. För jag ska shoppa med Mika. Jag vet inte riktigt vart men det blir nog antingen stan eller forum. Så det ska bli kul.


Kommentarer
Postat av: sandrapattinson.blogg.se

eftersomatt du är så gullig så ska jag kika på din blogg varje dag =)

btw: drömsött!

2009-12-29 @ 01:15:55
URL: http://sandrapattinson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0