Hela dagen kommer här ;)

Heej :)

I dag har jag inte bloggat så mycket som ni kanske har märkt. Men jag har inte orkat men nu kommer iallafall min dag. Direkt på morgonen i skolan så hade jag min muntliga redovisning om Alkohol. Man redovisade i grupp och jag tycket att min grupp va bra. Jag var med Anna, Mickaela, Tova och Filip så det var bra, då blev det inte så pinsamt. Haha. Resten av skoldagen var väldigt bra också.

Imorgon har Tilde julmarknad med sin skola, och jag som är såå snäll bakade allt till henne som hon ska ha med sig och sälja i morgon. Det fick bli mjuk pepparkaka. (hon ska stå i cafét) Sen har jag sett på Idol, jag tror och hoppas att Calle ska åka ut, för jag tycker att Tova och Erik är bättre.

Kisse's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0