Hiss & Diss

Här kommer lite hiss & diss med vintern!



Jag hissar snön! Det är mysigt med snö, särskilt på julafton! Den är både fin att se på och den är rolig att "leka" i. Det är kul att plocka fram alla vinter kläder igen, shoppa nya vantar och mössa osv. Det är också roligt att var ute med hunden och leka med henne i snön! Barbie älskar snön och springer runt som en galning!


Jag dissar slask! När all snö börjar smälta och det bara blir blött och äckligt! Jag vill inte ha slask! Jag gillar heller inte när man kommer in med hunden och hon är så snöig att man måste sätta in henne i duschen för att snön ska smälta och trilla av henne, och när man måste pilla mellan alla hennes tår eftersom att hon har fått isbitar där! Sedan är det tråkigt att man inte kan använda Converse! Jag älskar Converse och vill använda dom hela tiden! Förra vintern gick jag omkring i converse hela tiden. Men det är lite kallt med tyg skor mitt i vintern (Jag får inte använda dom för mamma på vintern).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0