Hiss & Diss

Heej :)

Asså jag hinner typ inte med nått! Jag har bara pluggat hela tiden ända sen jag kom hem! Jag hann inte ens gå till träningen! I skolan redovisade jag Engelska steg 12 som jag gjorde igår. Och så har jag nästan gjort klart engelska steg 13 idag! Asså va bra jag är! (Egoistisk) men asså som jag har jobbat! Nu ska jag göra kart det sista på engelskan så att jag kan redovisa det i morgon och så ska jag försöka att hinna göra klart Svenska steg 13 så kanske jag kan redovisa den i morgon också! Det kommer nog bli en sen kväll i kväll, för jag ska nog dusha också, jag brukar alltid dusha på morgonen för då håller sig håret finare än nnär man har sovit på det men i morgon har jag idrott så jag ska nog dusha i kväll i stället. I morgon har jag matte prov! Asså jag är as nervös! Jag kommer inte i håg nått alls nästan, Jag bah "Vad är en diameter"? Asså det är ju as lätt! HUr kunde jag glömma det? Jag kommer inte ihåg hur man gör om till procent heller! Asså undrar verkligen hur det kommer att gå! Jag är så stressad jag har ju så mycket att göra!!!!!

Nu tänkte jag ge er en Hiss & Diss för det var så länge sen jag gjorde det!


Jag hissar Jul lovet! Asså gud va skönt det kommer bli att få lov! Utan jobb och man kan vara med kompisar hela dagarna! Jag hissar också fantastiska kompisar! Jag älskar mina kompisar! Utan er vore jag inget! Varför skulle det ens finnas en anledning förmej att leva om  jag inte hade er?



Jag dissar allt jobb i skolan och alla dumma bajs kurser som tar upp all tid så att man får jobba på as mycket för att klara sina mål för terminen! Jag dissar också mens! Asså gud va jag hatar mens särskilt i skolan och på idrotten! Varför har man ens det? Eller asså det vet jag ju men det känns ändå så onödigt!

Ja, där har ni fått mitt Hiss & Diss hoppas att ni gillar det!

Kisse's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0