Hur ska jag ha det?

Nu har jag lite svårt att bestämma mej. Jag hatar att ha svårt att bestämma mej och att vara velig. Nu är jag det och det går inte att göra något åt det. Ni kommer säkert tycka att det är en små sak. Men jag tycker inte det och det vore väldigt bra o jag fick ett svar. Hur ska jag avsluta mitt inlägg? Som ni ser har jag nu på mina senaste inlägg skrivt Puss och kram Ellen och sedan ett rosa litet hjärta. Men innan det skrev jag kisse's. Men vad ska jag egentligen ha? Jag kanske bara ska avsluta med ett <3 eller kram eller bara Hej då fats det är ju lite tråkigt att bara skriva ett Hej då. Men vad tycker ni att jag ska skriva?

<3, Hej då, kram, kisse's,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0