I linköping

Heej :)

Nu är jag i Linköping! Eller jag har varit här ett tag nu. Det tog lite längre tid än två timmar som jag sa att det kunde göra, det tog två och en halvtimme. När vi kom hit kom alla till dörren och välkommnade oss direkt och vi satte oss i vardagsrummet och åt mjuk pepparkaka som farmor hade bakat i går. Den var jätte god. Sedan så satt vi bara och pratade en stund och sedan åkte jag, pappa, Jonas och Tilde till Ekholmen Centrum (haha, vet inte riktigt vad det är, men men) vi köpte godis, ostbågar, bröd och batterier till Tildes kamera. Innan vi åkte hem letade vi reda på en tom parkering (Jonas och pappa ville leka lite) och så slirade vi och gled runt på den eftersom att det är väldigt halt. När vi kom in så gjorde vi middag och sedan har vi bara sett på Tv. Men nu ska jag gå och lägga mej, så vi ses i morgon när jag kommit hem!

God natt! Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Bianca

vad gör du ? :)

2009-12-27 @ 12:25:10
URL: http://biancaalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0