Inne i stan med Mammi

Heej :)

Direkt efter julmarknaden åkte jag och Mamma in till stan. Först gick vi till Cocoo och kollade. Mamma var så snäll så hon köpte det cupcake halsbandet jag hade önskat mej i julklapp! (Det är en förtidig julklapp) Foki och Cocoo ska arbeta tillsammans så Foki är liksom lite reklam tror jag. Men i allafall så har de gjort en kalender som jag köpte den kostade 169:- (man fick med ett armband på köpet :P) Jag var den näst första som fick se den! *stot* . Sen så kollade vi runt lite överallt. Vi gick på vintage marknaden och där fick jag ett par örhängen av mamma. Sen fick jag också en rosa kjol. Min mamma är världens snällaste! Sen hjälpte jag henne att köpa nya vinter skor och det blev dom jag valde, men det var så höga klackar att hon knappt kunde gå i dom. Haha. Men snygga var dom ju i allfall.
Här kommer bilder på allt min snälla mammi köpte till mej idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0