Jul lov

Heej :)

Nu är det äntligen jul lov! Vi började halv tio i dag i nackan kyrka. Så var vi där i en timme och sedan åkte jag Mikaela, Tova, Mika, Maja, Linn och Josefine till forum. Jag köpte klart alla mina julklappar! Men nu har jag typ bara en krona kvar! Jag bah: Var tog alla pengar vägen?! Men man vill ju köpa fina julklappar och då tar pengarna slt om dom flesta kompisarna ska få också. Men jag är nöjd med mina köp! Efter att vi hade varit i forum så åkte jag Mika och Maja hem till mej. Först gick vi ut med Barbie. Vi lekte jätte mycket med henne så hon var riktigt trött när vi kom in. Men hon blev såå snöig! Snön gick upp till knäna på mej på vissa ställen! För några dagar sen var det ingen snö alls, och nu så är det as mycket snö! Men det är i alla fall kul med snö! När vi kom in gjorde vi köttbullar och Makaroner med varm oboy till. Sen så satte vi oss vid datan och sjöng kareoke på Youtube. haha. Men nu har dom åkt hem och jag ska nog göra en ny header... igen! För jag vill ha en header som är lite julig omp man säger så!

Kisse's


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0