Julklappar

Heej :)

Efter lunchen idag "deade vi ut julklappar"! Jag tror att alla mina kompisar blev nöjda med sina paket. Det blev jag också! Jag fick en sån där spargris jag önskade mej som är en rosa pudel! Haha, jag fick två! Men den ena var helt krossad, och hon i affären ville inte ha tillbaka den, och det är Maja som har kvittot men hon åker ju till mAfrika i morgon! Men mamma ska se om hon kan fixa det. Jag fick två necessärer. En brun med blommar, och en jag hade önskat mej, en ljus rosa med Hello Kitty och med en svart volang längst upp längs kanten. Jag fick även en Choklad Ansikts mask och en badbomb! Ska nog ha Spa någon dag!

Kisse's

Puss Till Alla mina sötnosar! Ni är bäst! Tack för alla era underbara julklappar! PUSS PUSS <3333

Kommentarer
Postat av: anna

vad kul att du blev så nöjd med dina klappar :D jag blev SUPERDUPERNÖJD!!! :) det var suuuuper fiiint! :D <3333333333 tack ellen söötnos!

2009-12-15 @ 19:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0