Julklapparna

Heej :)

Här kommer lite bilder på allt jag fick i julklapp :)

 Super söt Hello Kitty väckar klocka!
 En ny ögonfransböjare
 INte just den, men en borste till ögonskuggan ;)

Väskan jag önskade mej, men den är slut just nu så jag ska få köpa den sen :)

 Nya converse som är ljus rosa!
En ansikts mask :)
Present kort på Gina Tricot
Present kort på Akademi Bokhandeln
Sött CupCake armband
Gina Linne, Svarta tights med struktur, en grå kofta, en lila rosett
Pengar
Hårförlägning, som vi ska åka och köpa i veckan så att det blir rätt färg och rätt längd.
Necessär, Nagellack,

Tillsammans med Tilde fick jag Wii Fit, och singstar till ps3 med trådlösa mikrofoner, en bok :)

Kommentarer
Postat av: saga :D<3

AVUNDSJUK PÅ VÄSKAN :( <3

Jag fick 3 supersöta tröjor, böcker, 5 presentkort (sammanlagt 1100 kr på dem), 100 kr, platttång, smink, smyckesskrin, kudde, kameraväska...

ja, rätt så mke :D <3

2009-12-26 @ 13:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0