Lite

PERSONLIGHET (personligthet):
Blyg:
 Lite det beror på
Nyfiken: Jaa
Smart: Haha, lite kanske
Långsam: Ibland
Stressad: Kan va det
Tålmodig: Beror på...
Djup: vad är djup ? Vaa??
Öppen: med de flesta
Ärlig:  Japp
Positiv:  Jaa
Rolig: Galen humor, men JAA
ansvarsfull: Japp

VÄNSKAP:
Svikit en kompis:
 Ne, inte va jag vet iallafall :)
Förlorat en bästa vän: Nee
Sagt att jag älskar en kompis: Jaa!
Sovit med en killkompis:  Nopp
Sovit med en tjejkompis: japp :)
Pussat en av samma kön:  Mammi
Berättat hemligheter:   Jaa

KÄRLEK:
Blivit sårad: 
Nee
Haft stadigt förhållande: Nee
Krossat någons hjärta:   Nee, tror inte det
Gett någon ditt hjärta: Nee
Playat:  ALDRIG
Sagt att jag älskar nån, och ljugit:  Nee
Varit otrogen: nepp

ÖVRIGT:
Sytt:
  Japp
Opererat mig:  Jaa
Sjungit i duschen: Alltid ;)
Hoppat bungyjump:  Nej, och tänker aldrig göra heller
Sett någon dö/ död:  Nee, eller om djur räknas?
Varit på begravning:   Nee, men jag har begravt mina marsvin
Saggt att jag hatar någon: Neej :)

LIVET:
Skriva eller tala:
Prata
Vatten eller cola: Båda :)
Mobil eller mp3: mobilen ofc !
Snygg eller charmig: båda !
Frukt eller grönsak:  frukt
Film eller serie: Båda
Festa eller softa: festa
Sommar eller vinter: Sommar
Fredag eller lördag:  Fredag
Ljus eller lampa: Beror på
Kärlek eller vänskap:  Vänskap är ju kärlek! (Båda)
Bio eller hemmakväll: Båda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0