Min jobbiga dag!

Heej :)

Idag har dagen verkligen varit... ja SKIT! Vi hade frilufs dag, i hela Nacka Komun så man skulle åka buss. Jag Anna och Emma åkte till Skuru. Första timmen gick vi med Teo, Rasmus, Aksel, Ivar och Markus. Men vi hittade inga kontroller när vi gick med dem. Men sen när vi "särade" på oss och gick åt varsitt håll hittade vi flera kontroller! Eller ja, vi hittade tre kontroller. Det tog två timmar för oss att hitta tre kontroller! Och det var iiis kallt!!!! Jag halkade flera gånger! Det var som en trappa i skogen som jag halkade i när jag skulle gå ner. Så jag låg på rygg i trappan! Usch! Men Anna hjälpte mej upp! 

Efter skolan tog jag bussen till slussen och bytte där efter till tunnelbanan och mötte pappa. Vi åkte till Astrid Lindgrens sjukhuset, för att kag skulle kolla min arm! Först undersökte en doktor min arm och tröck jätte mycket på den, och sen så ville dom att jag skulle röntga också. Så jag och pappa gick upp till röntgen och rötgade den. Jag undrar hur många gånger jag har röntgat armen nu? Säkert tio gånger. Men den hade i alla fall läkt rätt så bra. Jag ska ta tre voltaren om dagen tills jullovet är slut och sen kan jag börja träna igen! Jag är as glad! JIPPIE!

Kisse's


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0