Morgon blogg

God morgon :)

Idag ska jag göra en liten morgon blogg, jag har aldrig gjort det men idag hade jag tid så..
Nu har jag precis kommit in med Barbie (Tilde gick med). Nu ska jag bara äta lite frukost och sen ska jag sätta upp Tildes hår i en rosett igen för hon tyckte att det blev så fint så hon vill ha så i skolan. Vi får se om jag hinner till den "Tidiga" bussen eller om jag får ta den sena, för jag hade lovat henne att fixa en rosett. I skolan idag tror jag inte att det är något speciellt. Jag ska göra mitt filmreferat och om jag hinner kanske jag kan redovisa det också, för det vore skönt att få det klart.
Men nu ska jag äta frukost!

Kisse's


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0