Oj oj oj

Idag har jag inte bloggat någonting! Jag har absolut inte hunnit, jag har haft fullt upp hela dagen. Mamma väckte mej och Mika klockan elva, och sa att vi skulle få gäster och att dom redan satt i bilen! Så vi fick rätt så brottom att sätta på oss kläder fixa oss och gå ut med Barbie. Men vi hann bli klara till dom kom och llihopa åt frukost tillsammans. Det var jag, mamma, Tilde, Mika, Mero och Alicia. Sedan spelade vi spel jag Mika Tilde och Aliceia (5 år och super sööt) Sedan åkte vi alla till forum och kikade runt där, och jag shoppade såklart lite också, eller jag köpte en ring och ett mobil smycke. Jag lägger ut bild på dom sen. När vi hade varit i forum åkte jag mamma och Tilde till värmdö och hämtade vårat nya badrumsskåp. Men nu måste jag gå tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0