Städar och musik

Heej :)

Nu sitter jag här och lyssnar på musik och försöker smatidigt att städa lite. Jag ska precis fälla ihop Alices säng som jag fortfarande inte har gjort! Långsam man kan vara! Jag måste också städa lite på mitt skriv bord. Jag har ju suttit och ritat här så nu måste jag plocka i hop det.

I morgon ska vi ha Lucia i skolan och kören ska ha lucia tåg. Det är ju kul att lyssna på dom (Dom är ju så duktoga!) Men allt har ju sina nackdelar. Vi börjar klockan halv nio i stället för nio! Jag som gillar att ha sovmorgon! Men jag slipper i alla fall stanna till klockan tre som jag egentligen gör på måndagar. (Ingen behöver stanna någon dag)

Idag är det ju Lucia! Jag hoppas att ni har haft en bra dag!

Kisse's


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0