Veckans Fråga

Heej :)

Idag är det den 31 Decemper den sista dagen av 2009. Året har varit bra men jag hoppas ändå at 2010 kommer bli bättre! Det kan ju iallfall inte bli sämre, eller hur? Eller man kan ju alltid hoppas. Ikväll ska vi åka hem till några kompisar, äta lite mat och bara ha trevligt helt enkelt. Jag tror inte att jag kommer ha något speciellt nyårslöfte, jag brukar inte ha det. Jag får helt enkelt ta året som det kommer. Men om man får önska något så är allt jag vill att mina vänner och min familj ska ha de bra. Utan dom skulle jag inte ha någon anledning att leva! Jag älskar dom av hela mitt hjärta! 


Vad kommer ni göra på nyår? Kommer ni att ha något nyårslöfte?


Kommentarer
Postat av: Carolina

Jättesöt blogg tjejen :) Tittar inom en snabbis i sminkstressen och önskar ett GOTT NYTT ÅR ♥

2009-12-31 @ 15:02:11
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0