Wii Fit

Nu ska jag gå ner till Tilde och Pappa och spela lite Wii Fot tillsammans med dom.

Oj! Haha! Nu ser jag vad klockan är, den är tio över elva! Jag trodde att klockan var sju! Så fel man kan ha! Men nu ska jag somsagt gå ner till Tilde och Pappa. Men jag kommer nog att göra ett till inlägg efter att jag har spelat lite med dom, men sen måste jag gå och lägga mej för jag ska upp ganska tidigt i morgon (eller det är tidigt för mej) eftersom att vi ska till Linköping och om vi ska hinna träffa dom något när vi är där så ¨måste vi komma dit strax efter lunch eftersom att vi åker hem på söndag förmiddag igen.

Kisse's


Kommentarer
Postat av: Alva

Hoppas du får det bra i Linköping :D <3 <3

2009-12-25 @ 23:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0