Bok REA!!!

Tjaba tjena hallo!!!

Jippie tjohej ropar jag nu när det är bok REA!!! Jag mamma o Tilde åkte till farsta centrum för att köpa marsvin's pellets och fisk sand o  lite mat. Men jag ville springa in på intersport  när vi var  där och Tilde ville springa in på Åhléns och kolla på garn för hon hade väldig lust att sticka. Men inne på åhléns var det i allafall bok rea, det var 5 böcker för bara 50 kr bland ungdomsböcker eller inte alla bara vissa men hos mig vart det "I sjunde himlen", "Mardrömmen klonad", "Silver huset" & sist men inte minst "Megcabot Hemsökt" Fast den femte boken köpte Tilde. Sen ville Tilde kolla på pett shopar inne på BR, o mamma sa att vi kunde få köpa ett sälskapsspel eftersom att det är lov och att jag inte kommer kunna göra något roligt utomhus efter som att jag har brytit armen. "Tack mamma för vårt spel xD"

Heej dåå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0