Bruten arm :/

Hellu :P
Nu har jag inte skrivit så mycket i min blogg därför att nu när jag precis hade skapat den bröt jag armen!!!
Det var på gympan, jag skulle göra min första flickis för dagen o så hände det något så min arm vart helt sne och jag fick väldigt ont... Sen kom vi till sjukhuset och jag fick morfin o dropp o en massa grejer. Sen visade det sig att jag hade brutit båda benen i armen o dom hade lagt sig omlott. Klockan tolv på natten rullade vi in i operationssalen och så satte dom i gång att operera... jag fick operera in en spik eller en pinne eller vad man säger xD  Sen tre och en halv  timme var vi klara :D
 Min arm vart lite sne :S

Kommentarer
Postat av: ellinor

naaw stackarn :) <333

2009-02-25 @ 19:08:03
Postat av: Anna

love U!

2009-03-02 @ 18:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0