Kungsholmen med Mormor

Hellu...

I dag har jag varit inne i stan och hälsat på min mormor. Först skulle jag ta bussen in till slussen men när jag gick till busshålplatsen så halkade jag så klart, Men bruten arm!!! Men som tur va trillade jag in i en stor snö hög eller stor kanske var att ta i den dämpade fallet lite. Då fick jag springa upp till lägenheten igen efter som att jag vart blöt o det rann faktiskt några tårar efter som att jag fick ganska ont i min arm, o så fick vi leta upp en n y buss. När jag kom fram till slussen var inte mormor där ännu, så jag gick och satte mej på en bänk. Leo var också där för han skulle tydligen också till sin mormor, så vi pratade lite. Sen kom ju mormor efter ca 5 min så tog vi tunnelbanan till fridhemsplan och åt lite sorbét på ett "italienskt fik" Jag tog någon fikon sorbét men jag tyckte inte att den smakade fikon det var nog därför jag tyckte den var god (gillar inte fikon) o den gammla vanliga hallon sorbeén  tog jag självklart med. Ja och mormor va lite sugen på fika när vi kom hem så vi åt en kanelbulle xD (Jag kommer säkert bli fet,,, nää det blir jag nog inte xD) Ja och tillochmed lite choklad :P Sen gosade jag lite med m in mormor´s som är en grå perser som heter Sussi!!!


Ja nu har jag inte mer tid at skriva,  jag kanske bloggar mer sen! Pösss

Kommentarer
Postat av: J E S S I K A

sv: haha, det tycker jag med och tack!:D jag bara undra, följer du mig på bloglovin?:)

2009-12-31 @ 13:04:03
URL: http://jessikajelincic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0