Sista för ikväll??

Hellu :P

Jo det här är faktiskt det sista inlägget jag gör  i kväll... eller?? Det var pappa som hämtade mig hemma hos mormor på väg hem från jobbet fast det är ju mammas vecka så han skulle köra hem mig dit. Men mamma och Tilde var inte hema så jag var hemma hos pappa en liten stund och såg på tv o så där. Sen åkte både jag och pappa hem till mamma för han skulle äta middag med oss, det blev en köttgryta med ris o till efterrätt vart det choklad pudding eller sorbe för vi hade lite kvar. (om ni tycker att vi e "onyttiga familjen" så e det så att vi inte brukar äta så mycket sånt, bara lite nu för att det e lov) Ja men nu tror jag att jag ska sätta på en film o lite sånt... tror nog att det  får bli sista inlägget så..........

....God natt!!! <33333

Kommentarer
Postat av: Anna

ååh.. jag vill oxå ha chokladpudding! <3

2009-03-02 @ 18:35:46
Postat av: kajsa, annas storasyster ;P

Vad du är söt ellen!!! :) <3 puss o kraam

2009-03-02 @ 18:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0