Testar 1, 2,3,4

Jag har aldrig bloggat förut men jag antar att man ska typ skriva vad man har gjort och så... Idag har det varit kurs inlämming i skolan. Det va typ värdens jobbigaste... Jag fatta typ inget :/ Den handlade om kroppen, o man skulle skriva en bok "Min organ bok" och om ergonomi. Inte det roligaste direkt. Men men, jag satsade på svart pist (MVG) o nu hoppas jag verkligen att jag får det för jag har verkligen jobbat det hårdaste jag kan, satt uppe till halv tolv i går kväll o skrev den, var as trött på morgonen för jag hade utväcklingssamtal kl 07.45 sämsta tiden på dygnet. Men det gick i alla fall ganska bra har fått mest vg:n men MVG i matte i alla fall :D Det kunde man inte tro om mej xD För jag tyckr matte e as jobbigt. I dag hade jag också matte prov, Fredagen den 13,,,, en oturs dag, varför ska man göra prov då?? Jag fick typ värsta hjärnsläppet och glömde bort hur man gjorde om blandad form till procent o massa annat :S
Jag hade sån här dag när man stanna kvar en timme det var jag, Sara, Ida, Sophie, Leo och mathias... fast jag hann inte ens börja ta fram nånting för jag hade typ inget att göra. Men det var nog alllt jag gjort i dag :D

Tjingeliiing!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0