Anna <33

Heej <3

Jag vet att jag sa att jag skulle spela lite sims tills mamma kommer och hämtar mej men först måsta jag bara skriva en liten sak till Anna.

Jag saknar dej jätte mycket och jag hoppas att du ser det här inlägget, Engentligen ville jag inte säga något speciellt., Vi hgar ju inteträffats på hela sommarlovet och det är lite synd men det tycker jag att det ska bli ändring på.

Allt jag ville säga var att jag saknar dej och att du betyder jätte mycket för mej som kompis utan  dej i klassen skulle jag nog inte klara mej!

Love ya!!!
//Ellen <333333

SÖTASTE ANNA!!! <333



Kommentarer
Postat av: Anna

ååh! jag saknar dig meed!!! vi måste ses! men vi får höras. jag e hemma stor del av lovet! love ya <33

2009-07-05 @ 16:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0