Det vart Kreta! :D

Heej <33

Nu har jag precis duschat och satt på mej pyjamasen och ska snart gå och se på tv en stund. Jag hade lite ont i magen för en stund sen därför att middagen blev lite sen vid halv åtta och jag ha bara ätit en macka och lite smothie under hela dagen men som tur var gick det över när jag fick lite middag. Efter middagen tog jag mej ett snabbt dopp i poolen.
Nu har vi äntligen beställt en resa till Grekland och i morgon ska vi åka och fixa nya pass. Vi ska åka Kreta i Grekland och ska vara där i 15 dagar :D Tjohoo! Jag har faktisktt inte varit utomlands sen i tvåan och nu ska jag ju börja i sjuan så allstå inte på nästan fem år :O Men nu ska vi äntligen åka! På lördag ska jag ju till Kathrinbeholm på Gympa läger :D och ska vara där från den 25 till 31 juli och sen den 1 ska vi åka till Grekland! Så kommer vi hem den 15t Augusti på pappas födelsedag, det kanske inte blir den roligaste födelse dagen för pappa på en flygplats och så men jag tror ändå att den kommer att bli rätt bra jag har köpt en super present till honom men jag säger inte vad det är förnågot ännu ;)
Så i morgon ska vi alltså fixa pass och sedan åka till nacka forum för att kika runt lite och jag behöver kolla lite grejer jag ska ta med till lägret kanske något par tights, tränings linne och kanske ett par shorts jag kan ha när jag tränar :D Men vi ses i morgon för jag tror i alla fall inte att jag kommer att blogga mer ikväll.

Puss <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0