Ellen & Johanna :P

Hellu :D

Nu har vi spelat lte kort :P Våran speciallare som heter "Wolllllyyyyyhh" heheh men jag tänker inte betätta hur den går till för det är mitt ochh johannas Toalettparty spel! :D hehe....

Ja men nu tänker vi spela mer o äta favorit kakor :D Och lyssnar på svenne banan!jag ska ta en tupplur/slagga/sova/vila/blunda hos henne :P Förlåt men jag e lite flummig idag för mycket marsmallows tror jao :D hehe. Nu vill vi att sixten ska komma. Vet ni Sixten hade en festing mitt i rumphålet förut! det var lite äcligt för den var helt vit! Stackarn jag börjar nästan gråta när jag tänker på hur pinsamt det åste ha varit inför Elsa när hon såg det! Stackarn ! Jag ber till Gud att det aldig NÅGOSIN ska gända igen att Sixten ska få en festing i rumpen stumpen :P V

Sagan om hur vi såg  att sixten hade en fästing i rumpan


Jag och Johanna hde precis kommit in och så såg vi lilla söta Sixten satt innanfö dörren och ville bli klappad! Jag och Johanna klappade han lte och sen ville han inte mer. När han gick såg vi att han hade e bauta/bamse/skit stor äckel fästing mitt i rumphålet! Urk! Stackarn och så struntade johanna i det och smnkade sig i stället! Villken typ! Och jag fick panik! PANIK säger jaag ! hehe! Men sen så gick vi Till johannas mamma som todde att det var en mask! Fö att den var vit! Men ag och Johanna hade själklart rätt! Det var en baut fästing! Och ohannas mamma var på väg att kräkas för att ho tyckte att det var så äcklgt sen fick vi bort den och alla var lycklogaa i alla sina dar !

Snipp  snapp slut så var agan slut!

Tada vist va den bra! Den var baserad på en äkta historia! :P av elle och Johanna :D

Puss och hej lever pastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0