:/

Heej <333

Jag vill börja med att säga att jag faktiskt hade fel om hur mycket veden vägde. EN påse vägde 500 KG! Så jag staplade alltså över 1 TON ved i förrigår ! Jaja..
I dag är det rätt dåligt väder eller inte dåligt men dt hänger liksom regn i luften. Såjag tror att det kommer börja regna när som helst!
Idag har jag målat mitt nya skriv bord :D Jag tror faktiskt att det kommer att bli väldigt bra och lite senare ska jag lacka det också. Men nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra efetr som att pappa är ute och staplar ved :/ och ja Tilde leker så vi kan inte spela nåt spel eller så :S Men jaja. Jag får väl blogga lite? Men problemet är bara att jag inte vet vad jag ska skriva i bloggen jag har ju inget att prata om direkt. Men jag får väl försöka att hitta på nåt att skriva om eller hur jag ska inte va så tråkig jag får väl leta upp nåt roligt skämt eller nåt att skriva.
Vi ses snart! '

Pözz <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0