Heej

Idag har jag varit och fixat mitt pass. Jag tog foto, fingravtryck och fick skriva mitt namn. Man skulle vara neutral på bilden (asso man fick inte le eller nåt :S) Och man ser ju liksom sur ut om man bara liksom inte gör nåt! Så jag ser lite sur ut på min :( men jaja. Och så skrev jag jätte fult efter som att jag typ inte har skrivit sen i skolan om man inte räknar med på datan ;P. Sen åkte vi till forumm och jag köpte ett par shorts att träna i på lägret. och två linnen ett rosa och ett blått som jag också ska träna i. '

Ses sen! Pözz <333


Kommentarer
Postat av: Ida:)<3

åhh ellen vad jag saknar dej! Om vi nt träffas idag så kommer vi ju typ nt att träffas på en hel månad :O :'( Men när du kommer hem SKA vi träffas elr hur ? pusspuss saknar dej mest ellen bästis!!!<3333 :D

2009-07-31 @ 17:07:47
URL: http://alltidjaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0