Tråk dag :/

Hellu <3

I dag har jag världens tråkigaste dag :/ Eller?

Jag har gjort typ allt jag kan göra. Jag har badat båda marsvinen och klippt Ullivippa! Jag har lagat lunch lekt med min hund Barbie och sett på tv. Ingen kan gör något idag, och Tilde har en kompis så vi kan inte bada eller nåt sånt!
Urs! vilken tråkig dag! eller det jag har gjort hittills har ju varit okej men nu vet jag ju absolut inte vad jag ska göra ska jag typ stå och borsta tänderna i en timme eller vad?! :O Jaja, jag kanske ska studsa eller något. Nu vet jag! Jag kan ju göra en bild special och lägga in en massa bilder från tillexempel när jag Ida och Johanna var och badade och när jag och Johanna sov över två dar i rad! :P asso från i tisdags till igår :D

Okej då gör jag det!

Puss <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0