Idag & Igår (:

Heej <3

Förlåt att jag inte bloggade i går men jag hann faktiskt inte :(
Igår var jag med Ida bästis hela dagen :D
Först åkte vi till forum o kikade runt lite och provade lite grejs ;) Sen gick vi från forum till sickla och tog bussen därifrån för vi hade lust att vara lite "hurtiga" :P Vi tog bussen till Ida och gjorde ett jätte fint bildkolage med massa fina bilder på mej o Ida! Vi ska trycka det på ett varsitt vitt linne! Omg vad det kommer bli fint ! Jag lovar! Kan läggha in bilder på det sen när det är klart :D

Idag har jag mamma och Tilde varit i mammas nyköpta lokal och fixade lite mamma målade skrivbordet och jag fixade lite med pälorna och satte allt på rätt plats. Mamma är smyckes disigner ni får gärna besöka hennes webbsjop och beställa smycken :D http//www.wibbform.com
Ja sen har jag nog inte gjort nåt  mer.
Ses i morron!
Puss <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0