Äntligen!!!

Heej :)<3

Nu kan jag äntligen börja blogga igen! Hoppas jag i alla fall... Ni uundrar säkert varför jag inte har bloggat, men jajg har faktiskt inte hunnit blogga eller faktiskt inte ens haft lust. Men jaja, nu vill jag i allafall blogga :D

Jag kan börja med att solen äntligen har kommit tillbaka !!! Jag har längtat så efter den. Det var ju en ganska dålig start på sommarlovet, eftersom att det bara har regntat. Men i går kom solen tillbaka. I förrigår var jag med Bella vi gjorde inte så mycket vi såg på Twilight! O den är såå bra!!! I går sov Bella Linnea o Julia över, o vi hade jätte kul:D Vi sminkade försr varandra, Jag & Julia var tillsammans o Bella & Linnea var tillsammans, Jag skulle likna Kissi typ, Julia skulle vara en sminkmodell,Bella skulle likna en filur :P och Linnea en fjortis. Vid kockan fyra på morgonen gick vi ut och gugade hihi, och gick in vid halv fem när vi hade tröttnat. Vid sex var det dags o släcka lampan o säga god natt.
I dag har jag inte gjort något speciellt, Vi vaknade vid tolv o sen så ¨pkte julia o linnea hem efter som att linena skulle göra nåt speciellt. Sen åkgt ebella hem en stund senare. Jag mamma o Tilde åkte till Mc'donalds o köpte en glass o nu sitter jag här o blogggar. Jag kan tyvärr inte lägga ut nån bild eftersom att jag har glömt sladddden till kameran hemma hos pappa :/

Puss Ellen :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0