Glad MIDSOMMAR!!! ;P

Hellu!

Glad midsommar till alla!:D

I dag varrt det en galen morgon, först körde vi mamma tilol båten för hon skulle åka ut till skärgården, sen åt vi lunch på Mc'donalds igen :S Jag kände mej som värsta fettot men jag ville ha ett sånt där skojsigt Cola glas :P
Sen åktre vi till midsommarstången:D O där träffade vi Ida o Elin! Jag tog några lotter men jag vann inte :'( men det gjorde inget... Ida tuggade på en remm så jag o Elin (Sånna fetton som vi e) köpte ju såklart också en remm. Sen vart det tråkigt så Elin gick hem o jag och Ida åkte hem till Nelly o hälsade på hennes urgullga humd! Gud vad den är söt!!! Det är en lite Goldenretrivervalp och äe jätte sööt! När det började regna gick vi hem igen eller Ida gick inte hem utan hon följde med mej hem :D Jag dansade några danser för henne som vi dansat på dansen, och vi fick typ en skratt attack åt  min Clown dans :P Sen såg vi på en loiten film som jag anna, elvira och Johanna gjorde men den ska vi nog inte prata så mycket om ;O Sen gick vi hem till Ida för vi skulleäta middag tillsammans o Elin var också där :D Jao vi har inte gjort så mycket, vi har pratat o ätit  middag o efterrätt sen körde vi "Burken" o kubb mot föräldrarna :P Men vi förlora :S Nu gör vi inget jag sitter o bloggar från idas data 0 elin o ida säger lite galna grejer "Snopp, snippa, sup!!!" fast igentligen är det ju snipp slapp slut...."

Adjoss!!!

   Jag o Nellys Lilla Bonzi <3

   Ida med sin lilla krans :D


Kommentarer
Postat av: Anna <3

vad gulliga ni e'!!! <33333 puss

2009-06-20 @ 19:52:29
Postat av: Ida:)<3

haha tack anna det e du oxå, och ellen:D<33

2009-06-22 @ 09:07:38
URL: http://alltidjaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0