Lite frågor

1. Hur gammal är du om fem år? snart 13 :P
2. Vem var den sista du träffade? Bella
3. Hur lång är du? 1.60 typ
4. Vilken var den senaste film du sett? Twilight
5. Vem ringde du senast? Pappa :P
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Fortfarande rött till mamma för min huunds öra är lite rött
7. Vad är dagens planer? Äta middag snart
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? det beror på vad jag ska säga men oftast sms
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda :(
10. När såg du senast din mamma? Nyss
11. Vilken ögonfärg har du? BLÅ:D
12. När vaknade du idag? Linnea väckte mej vid tolv :/
13. Har du någon gång hittat en katt? Nää
14. Vilken är din favoritplats? Hemma :P
15. Vilken plats föredrar du minst? Tandläkaren :S
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I mitt hus
17. Vad skrämde dig som barn? Jag vte inte
18. Vem fick dig att skratta senast? Julia, Bellal eller Linnea :P
19. Är du för ung för att äga vinylskivor?ja
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Klädersåklart! Oftast en stor tröja
22. Hur många kuddar har du i sängen? 1 hos mamma o 2 hos pappa
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? jag har ALDRIG varit full
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror på... På vintern om jajg e utomhus skulle jag nog välja skor
26. Är du social? Ja det e jag väll
27. Vilken är din favoritglass? Många mest Sorbé
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpanåt eller ¨åka til nåt skojsigt ställe
29. Tycker du om kinamat? njae
30. Tycker du om kaffe? nää ush !
31. Vad dricker du till frukost? Oboy eller juceieie elr nåt
32. Sover du på någon särskild sida? mot väggen
33. Kan du spela poker? texsas holden typ :S
34. Tycker du om att mysa? Jao ;)
35. Är du en beroendemänniska? vetinte
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nää
37. Vill du ha barn? när jag blir vuxen så tror jag det:)
38. Kan du några andra språk än svenska? inte flytande engelska men ganska mycket o lite spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans? nää
40. Föredrar du havet eller en pool? olika
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder o böcker xD
42. Äger du dyra smycken? Det beror på vad dyrt är ...
43. Har du någon gång testat narkotika? ALDRIG!! o kommer aldrig att göra!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Ett glas saft
45. Vem är den roligaste människan du känner? typ alla mina kompisar men jag skrattar mest när jag e med Madde ! Hon e skojsig!
46. Välj ett ärr på din kropp? armen
47. Vad har du för ringsignal? Lady gaga- Beautiful dirty rich
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Japp:)
49. Flirtar du mycket? naaj
50. Vart togs din profilbild för din blogg?
jag har typ ingen
51. Kan du byta olja på bilen? nej ? :S
52. Har du fått fortkörningsböter? nää, jag är int eöver 18
53. Vilken var den senaste bok du läste? Ljudet av ditt hjärta
54. Läser du dagstidningen? nej
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej
56. Dansar du i bilen? Nää
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? 105.1 NRJ
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En låt text
59. När var du i kyrkan senast? På skolavslutningen :)
60. Vilka personer utmanar du? ingen :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0