<33333

Shaaa ;)

Nu har jag sett New moon! Åh, gud va den va bra! Jag döör! Asså det finns egentligen inte så mycket jag kan säga men det va typ den bästa filmen jag har sett! Maggi ebörjade gråta flera gånger, men det förstår jag. JAg är inte en sån som gråter till filmer så jag gjorde faktiskt inte det men jag var nära att börja gråta när Bella sa att volutri skulle döda henne istället för Edward! Guud va gulligt! Att hon hellre dör för Edward som hon älskar! Ja, men det var nog allt jag hade att säga just nu men här kommer lite bilder ;)

Puss <333




Kommentarer
Postat av: SAGA :DD

OMG !

Den äger allt :O

Men slutet va dåligt :oo Bara för det MÅSTE ja se nästa film , HAHAHAH ! <3

kommentera min blogg , ehehe? :)



ssstrawberry.blogg.se <3

2009-11-28 @ 10:55:21
URL: http://ssstrawberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0