Åsikter

Shashaa ;)

Nu har Emma åkt hem, hon åt middag här också så det var lite skojjsigt.
Nu gör jag inge sspeciellt är inne på Facebook lite grann.
Jag tänkte bara säga en liten sak som jag faktiskt har tänkt på en del, pratade faktiskt med Emma och Ida om det tidigare idag, och jag tror att jag pratade med Alva förra veckan. Men iallafll till saken, att vissa blir sura om man har köpt tillexempel en likadan tröja som den eller likadana skor eller nått. Men asså Who cares? Asså det betyder väl bara att den personen gillade din tröja om hon också köper en sån? Alla handlar typ i samma affärer som Gina, JC, H&M, Bik Bok o.s.v. Så om man handlar där kan man ju inte räkna med att man kommer vara den ända som har en sån. Speciellt inte vanliga baskläder, alla har ju typ vanliga Gina Tricot linnen. ingen blir ju sur om man köper ett sånt. eller som den tröjan att jag berättade att jag hade köpt idag, jag är ju inte den ända som har ett sånt, men asså det är ju bara en bas tröja för 149 kr. Jag ville bara säga att jag bryr mej inte om ni "härmar" mej eller hur man ska säga, det är väl bara kul om någon tycker att mina kläder är fina, så varsogod att kopiera för jag bryr mej inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0