Datan va lite galen ;O

Tjobree va händer jao? ;)

Igår bloggade jag ju inte som ni kanske märkte, men datna var galen så jag kunde inte logg in på bloggen :O Lite galet tycker jag. I går gjorde jag inget speciellt men vi badade i skolan. Sen hade jag sång :) JAg sjunger hallelujah nu! Den är sjuukt bra! Tycker jag iallafall ;)

Idag tog jag svininfluensa sprutan!!!! Jag sa ju att jag skulle göra det förut men jag blev ju sjuk så det vart inget men nu har jag tagit den! :O Det var jätte läskigt tycker jag! Men den gjorde typ inte ont, eller asså det sved typ :S Thahah, det är nog lite svårt att fatta men dom som har tagit den fattar nog va jag menar! ;) Efter skolan följde Ida med mej till sickla för jag skulle köpa som ett "handledsskydd" eller hur man säger :P Men en grej som jag ska sätta på armen efter som att jag får ont där jag bröt den det känns typ som att jag ska bryta den igen så jag köpte som ett "skydd" :P Hoppas den hjärlper. Ska snart åka till träningen faltiskt så får vi se om den är bra ;) Hoppas det går bra för jag har lite ont i armen, som det brukar göra ungefär när man har tagit en spruta den känns typ som att det är en boll där jag tog den :)

Puss <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0