Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta

Mitt älskade marsvin har dött! Hon hette Ullivippa, hon blev mästan 5 år och var helt underbar!


Jag vill bara säga att du alltid kommer finnas  i mitt hjärta, jag kommer aldrig glömma dej. Du var perfekt helt underbar. Ett marsvin som dej Ullivippa är svårt att få. När du slickade mej i ansiktet, när du började pipa varje gång du hörde att jag klev in genom dörren eller skulle ge dej sallad! Du är oförglömmlig! Du var bäst och kommer alltid att vara det!
Puss puss puss till dej min älskade Ullivippa!!!!! Du var en ängel utan vingar! Allt man kunde drömma om att få! Jag vet inte vad jag mer kan säga! Det finns så många betydelsefulla ord jag skulle kunna säga till dej, men dom vill jag spara i mitt hjärta speciella för dej! Jag hoppas att du har det bra! Eller jag vet att du har det bra! Jag älskar dej av hela mitt hjärta, glöm aldrig det !!!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0