Fixar dag! :)

Heej :) <33

Idag har varit en tuff dag :P Eller den har i allafall varit jätte jobbig!
På morgonen väckte mamma mig tio i nio för att jag skulle ut med Barbie! Gissa hur jag tänkte... Haha "Asså kan jag inte bara få sova ut nu när det är helg? Jag ska ju ändå upp as tidigt i morgon och resten av veckan" Men det gick ju inte eftersom att jag skulle ut med Barbie. Jag var ute i 45 minuter vi gick i skogen och sen träffade vi några små hundar som vi hälsade på ;) När jag kom in så åt vi frukost, jag åt rostad macka med ost och tomat på :) Efter frukosten klippte jag och mamma Barbie :) Så nu har jag också lärt mej hur man gör, så nästa gång kan jag göra det helt själv ;) Det är bara lite svårt att raka nosen. Så nu är hon super fin!<3 Efter det gick jag och Tilde ut och spelade fotboll med Barbie :) När vi kom in så bakade vi choklad bollar och gjorde äppel paj eftersom att det är fars dag :) JAG ÄLSKAR MIN PAPPI! Pappa och Tilde gick ut och spelade basket medans jag och mamma bakade klart ;) När dom kom in hade vi fixat klart (tänt ljus och dukat m.m) När pappa hade åkt så sydde mamma draperiet till hallen som vi sedan satte upp, och efter det så sydde vi nästa draperi som vi skulle ha i vardags rummet i mammas sovvalkov så att den inte syns. Men när vi skulle göra det blev det lite jobbigt... Mamma sydde fel så vi fick sprättya upp allt och göra om. När vi äntligen hade sytt klart båda draperierna och vi skulle sätta upp dom så var själva "stången" för lång! :O Så vi rkade repa upp lite tapeter och så men det fixade sig till slut! Nu ska jag göra mej i ordning, jag hjar ont i magen så jag kanske ska ta en lkite dusch innnan jag går och lägge mej.

Puss och Gpd natt! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0