Igår och Idag :)

Heej :)
Nu har jag mycket att berätta efter som att jag inte bloggade i går ;)

Torsdag

I skolan var allt som vanligt jag läste mest för jag ska läsa "Genom dina ögon" och det är nått med 600 sidor som jag ska läsa klart till på måndag så jag kan göra Svenska steg 13. Efter skolan stannade jag kvar en timme för att vänta på Emma. Det snöade hela dagen och jag har hål i skon både i hälen och i tån så jag blev jätte blöt! Jag använde två par strumpor som va mina egna och sen fick jag låna strumpor av Emma. Vi hade kul tillsammans, vi satt vid datan och skrattade lite ;)

Idag

Idag har varit en bra dag :) I skolan har allt varit bra förutom att jag och Ida bara fick VG i BoF:en! :O :S Asså han bara "Asså ni får VG-MVG men i EDS kommer det stå VG men det är ju bara ett omdöme" JAg och Ida blev inte direkt glada av det :S Jag, Emma och Nelly sjöng lite grann för NElly hade bokat ett rum så vi hade mikrofon och så där ;) Sen så skulle Arvid sjunga så vi smet in där och sjlng en gång till :P Thaha, det är ganska kul ;)
Efter skolan åkte jag och Ida till forum :D Dom delade ut gratis choklad så vi gick och tog lite :P Men sen ville Ida ha mer så hon gick och hämtade i en omgång till ;)
När vi skulle hem och gick till bussen så sjöng vi lite grann :P Vi sjöng den där "Stand by me" typ världens sämsta låt! Men vi sjöng den i skolan och den fastanar lätt... Vi sjöng ganska högt och sen var det typ en kille som gick bakom som kollade på oss och så fick vi typ värsta skrattattacken och sen ortsatte vi att sjunga ;)

Nu ska jag logga in på FB lite grann :P

Puss <3333

Kommentarer
Postat av: Fanni<33

heej heej :D

frågestund på våran blogg :D

kolla gärna in o komentera :D

puss puss

2009-11-07 @ 12:55:02
URL: http://coolastavalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0