Inget bra ljud :S

Heej :) <33

Konserten gick super! Det var jätte nervöst först men fetrs kändes det bättre :) Det var flera som kom fram och sa att det var bra och så var det nån som bad mej att sjunga en gång till :D <333 Jag blev jätte glad! Jag sa ju att jag skulle lägga ut en video om det blev bra men ljudet på videon är inge bra "/ eller jag hörs knappt bara pianot! För ena högtalaren var sönder så det hördes typ inget på filmen :( Så jag lägger nog inte ut den efter som att man måste laddaf upp den på youtube då. så ni får höra den när vi träffas nästa gång!

Puss puss <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo snälla ladda upp videon :D

2009-11-07 @ 22:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0