Inte bloggta på nästan 6 dagar

Heej :)

Som ni kanske har hört så har min Ullivippa dött! :'( Det var i onsdags och jag var ensam hemma! JAg visste inte vad jag skulle göra, jag bara grät! Mina föräldrar var ju inte hemma och kunde inte komma hem på typ 20 minuter :O Så jag pratade lite med Julia i telefon och hon tröstade mej så då kändes det lite bättre. En timme
efter att Ullivippa hade dött fick jag feber och började må illa. På morgonen på torsdagen var jag sjuk! (Hostade hade 39 grader feber, ont i kroppen och mådde illa) Så jag har inte orkat blogga på några dagar. Jag är fortfarande sjuk så jag är hemma men orkar sitta vid datan igen :)

Puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0